Aktualności

Targi PSI Düsseldorf 2024

rozwiń » « zwiń

W dniach 9-11 stycznia 2024 r. podczas prestiżowych targów reklamowych PSI w Düsseldorfie zaprezentowaliśmy naszą aktualną ofertę VIVA PENS. Bardzo dziękujemy wszystkim odwiedzającym nasze stoisko i serdecznie zapraszamy do współpracy.

Targi PSI Düsseldorf 2023

W dniach 10-12.01.2023 braliśmy udział w prestiżowych targach reklamowych PSI w w Düsseldorfie.
Cieszymy się, że mogliśmy poznać tak wielu nowych ludzi i zobaczyć tyle znajomych twarzy. Dziękujemy za poświęcony nam czas i zapraszamy do współpracy.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.

Targi PSI Düsseldorf 2020

rozwiń » « zwiń

Dziękujemy za odwiedzenie nas podczas PSI 2020 i za zainteresowanie naszymi kolekcjami Viva Pens oraz Prestige.
Z przyjemnością powitaliśmy Was na naszym stoisku.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.

Dobre, bo Polskie!

Targi PSI Düsseldorf 2019

W dniach 08-10.01.2019 byliśmy jednymi z wystawców w czasie prestiżowych targów reklamowych PSI w Düsseldorfie. To wielka przyjemność móc spotkać się z naszymi klientami. Dziękujemy za poświęcony nam czas i zapraszamy do owocnej współpracy. Kolejne targi już za rok. Do zobaczenia!

Wigilia firmowa 2018

rozwiń » « zwiń

Wigilijne spotkania są naszą tradycją już od wielu lat. Tego dnia wszyscy siadamy przy wspólnym stole. To doskonały moment, żeby podsumować kończący się rok i podziękować za wspólną pracę.  Możemy razem cieszyć się z nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia.

Życzenia świąteczne 2018

kartka2018

10. Festiwal Marketingu w Warszawie

rozwiń » « zwiń

Festiwal Marketingu odbył się w dniach 12-13 września 2018 r. w EXPO XXI Warszawa. Serdecznie dziękujemy za odwiedzenie naszego stoiska.

42489694-452062711868644-9047473867450220544-n-5437c1

RemaDays 2018

Szanowni Państwo,
serdecznie dziękujemy za odwiedzenie naszego stoiska podczas tegorocznej edycji targów RemaDays. Było nam niezmiernie miło spotkać się z Państwem, by móc w pełni zaprezentować naszą najnowszą ofertę.
Serdecznie zapraszamy do współpracy!

Targi PSI 2018 w Düsseldorfie

rozwiń » « zwiń

W dniach 9-11 stycznia br. nasza firma zaprezentowała aktualną ofertę podczas prestiżowych targów reklamowych PSI w Düsseldorfie. Bardzo dziękujemy wszystkim odwiedzającym nasze stoisko i serdecznie zapraszamy do współpracy.

Życzenia świąteczne 2017

zyczenia_pl

Wigilia Firmowa 2017

rozwiń » « zwiń

Po raz kolejny wszyscy pracownicy naszej firmy wzięli udział w tradycyjnym wigilijnym spotkaniu. Zasiedliśmy przy świątecznym stole, by podziękować za wspólną pracę i życzyć sobie zdrowia, radości i kolejnych sukcesów na cały przyszły rok.

Dziękujemy za odwiedziny!

Szanowni Państwo, było nam niezmiernie miło spotkać się z Państwem osobiście podczas tegorocznej edycji targów RemaDays w Warszawie. Dziękujemy za poświęcony czas i serdecznie zapraszamy do współpracy!

Targi RemaDays w Warszawie

zaproszenie_remadays2017_

Targi PSI w Düsseldorfie

W dniach 10-12.01.2017 br. po raz kolejny mieliśmy przyjemnośc zaprezentować naszą firmę podczas prestiżowych targów reklamowych PSI w Düsseldorfie. Dzięki temu mogliśmy spotkać się z naszymi klientami i zaprezentować aktualną ofertę. Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko.

Życzenia świąteczne 2016

cid_part1_2E08A18F_D8E0C0C3vivaplus

Wigilia firmowa 2016

23 grudnia 2016 roku obchodziliśmy firmową Wigilię. Atrakcją tego wieczoru było spotkanie z bardzo rozgadanym Świętym Mikołajem.
Każdy z pracowników otrzymał prezent - niespodziankę. Wiele osób dostało bonus do wypłaty, niektórzy bony podarunkowe, inni obdarowani zostali takimi prezentami jak kolacja we dwoje, lot szybowcem, skok na bungee, przejażdżka czołgiem, lot paralotnią, skok ze spadochronem i wiele, wiele innych... a główną nagrodą był Rejs po Morzu Śródziemnym! Wieczór zakończył się wspaniałą wigilijną kolacją a świąteczny klimat podtrzymywały śpiewane przez zespół kolędy.

Zapraszamy na targi PSI w Düsseldorfie

rozwiń » « zwiń

Nasza firma po raz kolejny wystawia się na prestiżowych targach reklamowych PSI w Düsseldorfie. Targi odbędą się w dniach 13.01 - 15.01.2016 roku. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska G28 w hali 9.

Viva Andrzejki 2016

Tego wieczoru wszyscy bawiliśmy się na firmowej imprezie andrzejkowej. Dobrej zabawie nie było końca a andrzejkowym wróżbom nikt nie mógł się oprzeć.

plakat_B2_andrzejki_2

Goście w firmie

rozwiń » « zwiń

To była ogromna przyjemność i wielki zaszczyt gościć naszych partnerów w siedziebie firmy Viva Plus i towarzyszyć im w poznawaniu uroków południowej Polski.
Dziekujemy za wspólnie spędzone chwile.

Więcej na naszym facebooku...

Nagroda Firma Roku 2015

rozwiń » « zwiń

Firma Viva Plus jest właścicielem wiodącej na rynku reklamowym marki Viva Pens. Ten rok okazał się wyjątkowy, ponieważ nasza ponad dwudziestoletnia działalność

została w szczególny sposób doceniona. Otrzymaliśmy Nagrodę Gospodarczą Prezydenta Miasta Bytomia - Firma Roku 2015 dla najlepszych przedsiębiorców.
To zaszczytne wyróżnienie uhonorowało pracę

włożoną w rozwój firmy. Za cel przyjęliśmy stałe wdrażanie innowacyjnych technologii, co mamy nadzieję przyczyni się

do kolejnych sukcesów firmy i pozwoli m.in. na systematyczne rozszerzanie działalności biznesowej, charytatywnej oraz wzrost zatrudnienia, co z pewnością będzie miało swój udział

w rozwoju naszego miasta.statuetka_stronawww

Piknik Strzelecki 2016

rozwiń » « zwiń

W sobotę 8 października odbył się kolejny 3. Firmowy Piknik Strzelecki. Oczywiście nie mogło obyć się bez konkursu strzeleckiego. Zwycięzca został ogłoszony Królem Strzelców i zdobył 3. puchar firmy. Nad bezpieczeństwem uczestników na każdym stanowisku czuwał instruktor, zapewniając indywidualny instruktarz i opiekę. Impreza zakończyła się przy zastawionych dziczyzną stołach.

Koło Polarne 2016

W tym roku po raz kolejny wyróżnieni pracownicy naszej firmy mieli szansę przeżycia wspaniałej przygody. Spośród kilku proponowanych miejsc wybrana została Skandynawia, więc wycieczka prowadziła kamperami przez Szwecję i Norwegię. Trudno wymienić wszystkie odwiedzone miejsca, ale z pewnością duże wrażenie na wszystkich zrobił Sztokholm. W Szwecji zwiedziliśmy też Arjeplog, w Norwegii Tuvsjyen i Bodo.

Nagrody w loterii wigilijnej 2015

rozwiń » « zwiń

Firmową uroczystość wigilijną urozmaiciło losowanie nagród. Wśród nich był skok ze spadochronem i skok na bungee. Zobaczmy jakie wrażenia odniosły uczestniczki tych wyczynów...

Podziękowanie

W dniach 13-15.01.2016 br. nasza firma po raz kolejny wzięła udział w prestiżowych targach reklamowych PSI w Düsseldorfie. Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko.

Życzenia Świąteczne 2015

KARTKA WITECZNA

Wigilia firmowa 2015

Tradycją naszej firmy są wigilijne spotkania. Tego dnia wszyscy zasiadamy przy wspólnym stole by podsumować kończący się rok. Są więc wspomnienia, chwile refleksji, podziękowań za wspólną pracę i wzajemnej radości w oczekiwaniu na Święta Bożego Narodzenia.

Viva Andrzejki 2015

rozwiń » « zwiń

27.11.2015 wszyscy pracownicy Viva Plus wraz z szefostwem bawili się na firmowej imprezie andrzejkowej. Tańce, konkursy i pyszne jedzenie wypełniły cały wieczór a główną atrakcją było tradycyjne lanie wosku.

Viva Mexico

26.09.2015 odbyła sie impreza firmowa VIVA MEXICO. Jedną z atrakcji meksykańskiego wieczoru była prezentacja filmu z wycieczki nagrodzonych pracowników do Meksyku. Występ mariachi, pokaz tańca a dla smakoszy - prawdziwa meksykańska kuchnia, to główne atrakcje wieczoru. W czasie imprezy wyłoniono króla i królową parkietu oraz mistrzów tańca macarena! Niezapomniany wieczór!

ikona_viva mexico2

Relacja z targów Rema Days 2015

Targi RemaDays 2015 w Warszawie

W tym roku nasza firma ponownie zaprezentuje się na targach branży reklamowej RemaDays w Warszawie. Odbędą się one w dniach 4-6.02.2015 roku.

Bardzo serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska nr 1C8 w Hali 1.

Viva Pens_1c

Podziękowanie

rozwiń » « zwiń

W dniach 7-9.01.2015 r. nasza firma po raz kolejny wzięła udział w prestiżowych targach reklamowych PSI w Dusseldorfie, dzięki którym mogliśmy spotkać się z naszymi klientami i zaprezentować aktualną ofertę naszej firmy. Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko.

Targi PSI Düsseldorf

rozwiń » « zwiń

Na początku przyszłego roku nasza firma tradycyjnie będzie się wystawiała na prestiżowych targach reklamowych PSI w Düsseldorfie. Targi odbędą się w dniach od 7 do 9 stycznia 2015 roku. Już teraz serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska 9G28 w hali 9.

Konkurs dla pracowników

Każdy z pracowników naszej firmy ma szansę przeżycia wspaniałej przygody. Pracownicy o najlepszych wynikach, zaangażowani w pracę i dbający o pozytywny wizerunek firmy będą mieli do wyboru wycieczkę do jednego z poniższych miejsc: Indie, Tajlandia, Kenia, Egipt lub Skandynawia.

konkurs2014_2015

Piknik Strzelecki 2014

rozwiń » « zwiń

20.09. 2014 został zorganizowany 2. Firmowy Piknik Strzelecki. W programie znalazło się m.in. strzelanie do rzutek, strzelanie ze sztucera na 100m do kozła oraz strzelanie z broni krótkiej. W ramach pikniku odbył się już tradycyjnie konkurs strzelecki. Zwycięzca został ogłoszony Królem Strzelców i zdobył 2. puchar firmy. Nad bezpieczeństwem uczestników na każdym stanowisku czuwał instruktor, zapewniając indywidualny instruktarz i opiekę. Atrakcją pikniku był również paintball i niezapomniany lot balonem! Impreza zakończyła się przy zastawionych dziczyzną stołach.

PUCHAR 2014_2

Targi w Hannowerze

rozwiń » « zwiń

W dniach 8-10.04.2014 roku nasza firma będzie się wystawiać na targach PSI Promotion World które odbędą się w Hannowerze. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska nr E18.

Zapraszamy na PSI

Jak co roku w styczniu nasza firma wystawia się na prestiżowych targach reklamowych PSI w Düsseldorfie. Targi odbędą się w dniach 8.01 - 10.01.2014 roku. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska 9G17 w hali 9.

Targi Rema Days 2014

rozwiń » « zwiń

Jak rokrocznie nasza firma będzie prezentowała się na targach branży reklamowej RemaDays w Warszawie. Odbędą się one w dniach 5-7.02.2014 roku.

Bardzo serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska nr 1C8 w Hali 1.

Remadays stand 2014

8 nowości w ofercie

rozwiń » « zwiń

W styczniu nasza firma, jako jedyna w Europie, wprowadza do swojej kolekcji jednocześnie osiem nowych modeli długopisów.

zdjecia nowosci na www_VIVAPENS_PRESTIGE

Targi w Düsseldorfie

rozwiń » « zwiń

W dniach 8-10.01.2014 br. nasza firma wzięła udział w prestiżowych targach reklamowych PSI w Düsseldorfie. Mieliśmy możliwość spotkania się z naszymi klientami i zaprezentowania pełnej oferty naszej firmy.

Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko.